Гарантія якості
Гарантія якості
Гарантійне обслуговування меблів здійснюється згідно з вимогами та термінами, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний термін обчислюється від дня передачі (доставки) меблів клієнту.
Схема роботи: У разі виникнення претензій до якості меблів у клієнта, необхідно оформити бланк рекламації/претензії у вільній формі та передати його до магазину, в якому було зроблено купівлю товару. Якщо є можливість сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат, і відправити на електронну адресу фабрики з повною інформацією про покупку (місто, ІФО покупця, магазин, назва моделі, тканина, і т.д.)
Умови гарантії:
- Термін гарантії виробу – 18 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з доставки виробу клієнту додому.
- Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій у такому разі продовжується на час знаходження виробу у ремонті.
- Термін служби виробу – 10 років.
- У разі придбання дисконтних меблів - претензії щодо якості та зовнішнього вигляду не приймаються.
- Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини Фабрики, безкоштовно усунуть Сервісна служба Фабрики.
- Претензії на вигляд виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються лише за рахунок покупця.
- У паспорті виробу знаходиться гарантійний талон, який є доказом справного стану виробу під час його придбання. Талон підписується продавцем та покупцем.
Умови повернення:
На Покупців нашого інтернет-магазину поширюються усі права, передбачені Законом України «Про захист прав споживача».
Повернення та обмін товару регламентуються ст.8 та ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до ст.8 Права споживача у разі придбання товару ним товару неналежної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного рядка недоліків споживач, у порядку та у строк, встановлений законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення вартості;
Повернення та обмін товару регламентуються ст.8 та ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відповідно до ст.8 Права споживача у разі придбання товару ним товару неналежної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного рядка недоліків споживач, у порядку та у строк, встановлений законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення вартості;
2) безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
3) відшкодування витрат усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідністю висновком експертизи, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право на власний розсуд вимагати від продавця чи виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий самий товар або на
аналогічний, у складі наявних у продавця (виробника), товар.
Випадки, коли не провадиться гарантійне обслуговування:
У цих випадках сервісне обслуговування здійснюється за рахунок покупця за Фабричними розцінками.
аналогічний, у складі наявних у продавця (виробника), товар.
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повернення або обмін товару виконується лише згідно з письмовим висновком авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені.
Відповідно до ст.9 Права споживача на придбання товару належної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного
якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) (172-94-п) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у
день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, що вимагає обміну товару.
день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, що вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
В інших випадках необхідно звертатися до сервісного центру та скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
Характер дефекту визначає експерт підприємства , що становить під час огляду меблів акт експертизи, що повідомляє покупцю.
Випадки, коли не провадиться гарантійне обслуговування:
- Закінчення гарантійного терміну.
- Невиконання умов експлуатації при експлуатації меблів у сирих приміщеннях.
- Наявність на виробі механічних пошкоджень.
- Перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації.
- Завдання шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок, використання неякісних засобів для догляду за меблями тощо).
- Завдання шкоди виробу внаслідок навмисних чи помилкових дій споживача.
- Завдання шкоди виробу, спричиненого потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах тощо.
- Наявність слідів стороннього втручання у виріб чи ремонт виробу самостійно чи організаціями, підприємствами чи приватними особами, не уповноваженими цього Фабрикою.
- Нанесення шкоди виробу внаслідок внесення змін до його конструкції.
- Використання виробу у виробничих цілях.
- На оббивку та чохли подушок, виконаних у тканині покупця.
- За відсутності чітко заповненого гарантійного талона або наявності у гарантійному талоні змін та доповнень.
У цих випадках сервісне обслуговування здійснюється за рахунок покупця за Фабричними розцінками.
Дефектами меблів не є:
- Незначні відмінності у відтінках та фактурі облицювальних тканин та шкір.
- Незначні відмінності у відтінках кольору та відмінність малюнка лакофарбового покриття (декору).
- Легкі складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладжування рукою.
- Відхилення від габаритних розмірів ±2-3см. на один виріб (згідно з ГОСТ 19917-93).
- Дрібні волосяні тріщини ("ефект розтріскування), потертість меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.
Претензії щодо забруднення виробів, що виникли в процесі експлуатації меблів, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!