Пн-Пт: 09:00-19:00
Сб-Вс: 10:00-16:00

  • Кошик
  • Ваш кошик порожній!

Якщо у вас виникли питання, ви можете зв'язатися з нашими менеджерами будь-яким зручним для вас способом.
Як відкрити салон краси!

Як відкрити салон краси!

566 0

Як відкрити салон краси!

Ринок б'юті-індустрії розвивається стрімкими темпами, даючи зрозуміти, що він є досить прибутковим і перспективним. І тим, хто таки зважився присвятити себе світу краси, приносити задоволення людству, можна ризикнути і відкрити свій салон краси. Є два варіанти розвитку такого шляху:

- купити бізнес-проект під ключ

- пройти особисто всі етапи реєстрації і відкрити салон.

З чого почати?

Визначаємося з термінами реалізації плану. Врахуйте, що з моменту реєстрації відповідного приміщення та до тріумфального відкриття пройде в середньому півтора року. Якщо будете просто переробляти куплений салон краси, тоді наполовину менше. Окупається такий бізнес, десь за 4-5 років. Але, і тут все суто індивідуально, тому що тільки ви будете знати, скільки коштів витрачено, які маркетингові виверти ви використовували і наскільки якісна реклама закладу, була проведена.

1.Купуємо приміщення.

Оцінивши всі свої можливості, склавши маркетинговий і бізнес-план, технологічний проект можна переходити до придбання відповідного приміщення. Варто розуміти, що в більшості випадків, орендувати приміщення не доцільно. Багато коштів йде на оплату оренди та інших послуг. Як показує практика, власникам приміщень простіше повернути вкладені гроші за його купівлю, незважаючи на високу вартість нерухомості. Та й у будь-який момент ви зможете здати його в оренду на вигідних умовах.

2.Ретельні маркетингові дослідження.

Зберіть дані і проведіть маркетингові дослідження про соціальному рівні та складі населення в районі, якому плануєте відкривати салон. Вивчіть інформацію про конкурентів, їх концептуальних напрямках роботи. Тому що у спальному районі відкривати салон бізнес-класу нерентабельно, краще віддати перевагу економ-класу. Або шукати приміщення в іншому районі. Проаналізуйте послуги салонів конкурентів. Відкривати салон з аналогічними послугами просто не рентабельно, так як на переманювання клієнтів буде потрібно багато часу.

3.Хороший бізнес-план і технологічний проект.

В такому ділі краще звернутися до фахівця. Він вам чітко прорахує всю витратну і дохідну частину. Докладно все розпише і пояснить, окупиться ваш проект взагалі і чекає його в майбутньому успіх. Паралельно створюється технологічний проект зі схематичним зображенням всіх робочих кабінетів, транзитних приміщень і зон з урахуванням усіх санітарних норм і правил. У технопроэкте вказується весь перелік майбутніх послуг салону, їх особливості.

4.Починаємо будувати.

Після затвердження всіх вищевказаних документів, складають так званий будівельний план. Він передбачає опис всіх охоронних систем, систем зв'язку, пожежної сигналізації, водопроводу і каналізації, вентиляційних систем, електромережі і теплосистеми. Дуже важливо вказувати і передбачити всі дрібниці і відповідність всім державним нормам. Кожен пункт запевняємо і погоджуємо в спеціальній службі, щоб уникнути проблем з законом і працювати спокійно.

5.Оформляємо дозвільні документи.

Як правило, з документами потрібно йти в ті служби, які в подальшому будуть регулярно перевіряти підприємство:

- державна адміністрація

- пожежна служба

- енергослужба

- СЕС

- водопостачання (ЖЕК)

6.Підбираємо кваліфікований персонал.

Такий етап дуже важливий і варто зайнятися підбором персоналу за півроку до відкриття салону. Пам'ятайте, що від компетентності, професіоналізму залежить репутація закладу. Не завжди потрібно піддаватися узам споріднення або дружби. Підбирайте персонал на початковому етапі самі. Проводите співбесіди, обговоріть випробувальні терміни, запросіть характеристики з попередніх місць роботи, дипломи, сертифікати. Зверніть увагу на прості людські якості: уважність, чесність, ввічливість.

Коли зможете підібрати професійного адміністратора, тоді відповідальність за персонал перекладіть на його плечі.

Якщо у вашому салоні будуть проводитися косметологічні послуги, що потребують спеціаліста з медичною освітою, обов'язково шукайте такої людини. І чим грамотніше він буде, тим менше проблем буде від незадоволених клієнтів. І також ви уникнете принизливих судових процесів.

7.Купуємо обладнання.

У цьому питанні ви самі собі режисер. Вибираєте стиль інтер'єру і відштовхуєтеся від його особливостей. Перші об'єкти, які потрібно купити це:

- косметичні, перукарські крісла і кушетки

- масажні ліжка

- мийки з подачею холодної і гарячої води

- якісні стерилізатори

- дзеркала з освітленням

- холодильники для препаратів

- шафи та столи для інструментів

Далі дотримуйтеся виходячи з послуг салону. Але, знайте, від якості ваших меблів і апаратів, залежить думка клієнтів. Чим воно якісніше, а майстри професійно, тим більше у вас буде відвідувачів. Не піддавайтеся на низьку вартість меблів у незрозумілих виробників.

8.Реклама.

Ну, і реклама – двигун прогресу. Не шкодуйте на початковому етапі грошей на рекламу, для залучення клієнтів. Це вже потім інформація про заклад буде віддаватися по каналах «сарафанного радіо».

Удачі вам і терпіння!

Коментарі (0)

Написати коментар

Примітка: HTML теги не дозволені! Використовуйте звичайний текст.

Рекомендовані статті